2009年6月11日星期四

西安之旅~Day5 古城牆、書院門、後感

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5

係西安既最後一日

一早起身,食左最後一次泡膜做早餐
今次係要用手撕(附圖),別有一番風味

一人兩個膜(即餅)


用手撕成粒狀


加湯加肉加配料....食得...正!!


跟住去西安古城牆,踩單車環繞城牆一周
踩左一半,行華山既勞累發作,無力,結果租車超時,要補錢....

城門


阿B+一望無際既城牆


Crazy Photo


踏單車於城牆上



之後去左書院門買手信
書院門就好似佢個名,主要賣d書卷野,如毛筆、畫等等



跟著就要懷著不捨既心情同西安講拜拜
搭車去機場飛返深圳
再返香港己經差唔多零晨兩點
係香港食埋燒夜,同阿聲阿b道別

接著既馬來西亞沙巴之旅亦係同一日開始


後感

今次西安之旅好開心,估唔到即興既都可以咁完滿
西安呢個歷史名城,無令我地失望!!

第一次我地三兄弟去旅行,雖然我地途中都好多argue,互插互串
但就係我地夠friend,先可以互相怒插,之後又可以無事
好希望我地會再一齊去旅行,探訪中國既名山大川!!!!

另外,湘子門青年旅舍既Staff好nice 好helpful,俾左好多有用既資料...Thx~

希望下次去西安既候係作為長征絲綢之路既起點!!

0 留言:

發佈留言