2009年6月11日星期四

沙巴~Day1 KK Adventure Park

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5

零晨十二點由西安飛返深圳
一點零去到市區,諗緊直接去機場搭早上八點機定返屋企先

因為真接去機場會早到成三四個鐘
結果決定左返屋企執下d行李,小睡個零鐘後Join 埋友人飛的去機場
一上機就訓死左,起身己經到左Kota Kinabalu (KK)

之後好多人都問我,咁辛苦去旅行做咩
但其實我一d都都唔覺得辛苦,而且咁難得時間同朋友都夾到咁perfect
無咩所謂啦,而且比起Exchange時歐州旅行,己經好舒適....

飛機相-星航747


飛機望落去既KK & TAR Park


沙巴既機場沙塵滾滾,原來起緊新機場
都啱既舊機場好細同好舊,睇黎沙巴既旅遊業都發展得几好

好多人都以為沙巴係一個城市
但其實沙巴係馬來西亞一個州,而首府係Kota Kinabalu,當地華人叫亞庇

一落機就搵接機既導遊,有旅遊巴送我地去酒店
係短短廿分鐘既車程,我地要決定第一日行程
去紅樹林睇長鼻猴&瑩火蟲定去玩沙灘車
擲公字決定左去睇長鼻猴,結果因為Shamain怕蟲,都係去左玩沙灘車.......

去到酒店,第一次住五星酒店,大堂好大好有氣派
房間裝修几靚,有露台,好寬敞
但價錢貴d既seaview 房竟然無海境,俾d椰樹擋晒
即刻去Front Desk 據理力爭,但原來我地既request既connect room就得果間
唔係就要分到好遠.......無計.....

海景..........


之後出City唱錢同Meet 左我地既Local Guide - Alvin (讀:LV)
之後咁多日都係佢帶我地,雖然佢淨係識講普通話
但佢好nice好helpful,又借左張電話咭俾我地
跟住食左好出名既味雅海南雞飯,味道ok la,但無傳聞中咁正
桔仔冰好鹹好酸,我勁鐘意因為我勁鐘意食酸野,但友人就受不了

味雅海南雞飯


返酒店,KK Adventure Park有專車接我地,但竟然塞車
後尾先知係因為加油站排長龍,原來聽日加油價,唔記得加几多總之就多啦
去到個Park,我地原本只係想玩沙灘Buggy & Flying Fox
因為溝通問題被迫要玩足六樣,後尾加埋攀石同彈床
而且個Park比起d相殘舊好多,感覺不太好

沙灘Buggy好正,沙灘好大,可以係海邊踩行油
但點知回程時死火要友人搵人整車.......唉

係呢個沙灘,但唔係呢架車


Flying Fox都ok。其實都几高下,滑下去都几好Feel。
而且Shamain一路滑一路尖叫好好笑



攀石都ok,但山長水遠黎到玩攀石就無奈d啦。




彈床,睇Shamain一路彈一路尖叫,睇好過自己玩啦...haha

專車返酒店,Alvin車我地去食海鮮,今次食果間叫珍珠
有奶油老虎蝦,石班等等,好好味....但我地竟然無咩點影相......失策...

得一張相-老虎蝦

0 留言:

發佈留言