2009年6月11日星期四

沙巴~Day2 Mantanani Island

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5

今日行程係去Mantanani Island 潛水
雖然呢個島係遠左d同貴小小
但去完都覺得值得

一早就起身,搭個零鐘車去碼頭
同車有香港人同韓國人,夾埋都係得十零人到
係碼頭到見到我地個Diving Master~Rudy
同埋發覺我竟然唔記得帶con,即係我要睇唔清咁去潛水....灰爆
搭船去島時好大風,但好鐘意出海既感覺

碼頭


一個鐘都就去到個島,真係几靚
而且比較小人遊覽,所以好原始feel,商業味無咁重,
而且真係椰林樹影,水清沙幼,d沙係白色粉狀,踩落去好舒服
比係Manukan Island 好好多

Mantanani Island






抖左一陣,就要準備潛水裝備,跟住出海去潛水
Diving Master 首先係淺水地方教我地基本既技巧
跟住就拖住我地出去潛水
可能第一次係practise,只係潛到三、四米深,而且附近都無咩好睇
但可能我無戴con,搞到好頭暈
唔知唔覺潛左九個字,就上船返島食lunch

食完lunch,自由時間,小睡一陣享受小島寧靜,就同D STAFF 打排球
不過我好喳,唔識打,我諗沙灘足球會好好多

下午係船到直接落水,要好似D潛水員咁背住咁翻身落水
今次潛深好多,最深去到十米,而多好D野睇下
但成日都控制唔到,想潛就浮,想浮就潛.....
其實潛水都几好FEEL,但我無戴CON,潛潛下又再頭暈....無奈

Diving Master & Me....我諗我頭暈緊.....


一團糟...




之後搭船搭車返酒店
夜晚去食導遊介紹既蝦子麵,唔錯
順路去左水上清真寺



買左個菠蘿返酒店食,超甜、超多汁、超正、超好食!!!

Day 2完~

0 留言:

發佈留言