2009年6月11日星期四

沙巴~Day3 Manukan Island

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5

今日去左KK附近既Manukan Island
係酒店既碼頭搭十零分鐘船就去到

碼頭

比起MantananiManukan己經好商業化
因為近既關係,遊人都比較多,而且沙灘似石灘,好多碎石
亦因為多遊人,多人餵魚,係沙灘同碼頭都勁多魚仔,等人餵

係碼頭d魚....多到

我地一早搭船去到個島,導遊己經為我地準備好一大袋方飽,俾我地餵魚
跟住就去玩左好出名既
Flyfish (飛魚)
我覺得俾香蕉船好玩好多,俾架船拖起到飛起個陣真係好
High
玩完就食海鮮
Lunch Buffet,但好似無咩好食咁
見到呢到都可以潛水、玩水底單車,但我擒日潛完水當然無理佢

背影相

沙灘


Lunch之後就去左浮潛,呢個到真係勁多魚
一拎
d麵包,d魚就會起勢咁黎搶,哈哈
而且浮潛餵魚好
feel好多,可以同d魚有親密接觸

d魚多到....


浮潛完,我地選擇左係個石灘到hae,晏晝兩三點就返左酒店
跟住繼續係酒店既泳池遊水同
hae,睇埋日落,過左個輕鬆下午
六七點到去左就
Spa,第一次Spa,覺得同dum骨無咩分別
而且好唔抵成五百几蚊,呢個價返深圳,可以
dum到甩骨……

技術所限,盡力影既日落相

酒店一角

晚餐去左傳說中既食肉骨茶,但我覺得唔好食…..

肉骨茶

0 留言:

發佈留言