2009年6月11日星期四

沙巴~Day4 Padas River Rafting

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5

今日去玩激流,我期待既節目之一

Sabah有兩條河可以玩激流
分別係Kiulu River & Padas River
Padas River 比較遠,但比較急d
Kiulu River 近d,但網上評語係似漂流多過激流....
好動既我地梗係揀Padas River,難得大家都唔驚三個鐘既車程....

巴士


首先我地搭左兩個鐘車既大巴去到一個類似發電站既地方
跟住穿過去就到一條火車軌,係個到己經有一大班人拎住支棍等緊我地
原來係用人力車,將我地送去出發點,支棍就係用黎橕架車向行
因為大部份都係落斜,只有小部份係平路
所以佢地都唔係要橕足全程,但平路個陣都橕得几金下.......

人力車


去到出發點,briefing 完攞齊裝備就出發
第一件事就係做咕喱,托架艇落河......好重....
我地四個人,同另外一對香港情侶同一架船
去到一個水流無咁急既地方,要落艇遊水,練習下點樣爬返上艇,呢個技巧之後好有用呢.....

Briefing


我地架艇去到一個叫"WASHING MACHINE"既急流既地方,
D GUIDE話有五成機會反艇,點知我地架艇真係中招
我記得我座船頭,睇住架船被個浪沖到90度真立
知道反梗,所以我自動鬆手、彈開,飲左几淡水,浮返上面個陣,己經得番自己一個係條河都漂流,只係見到同行既另外一架既艇

後尾聽番友人講,原來架船反個陣,有几個人困左係船底
但D GUIDE好快就反番架艇,所以無事
同埋附近有架Kayak,全部人都可以攬住,但我諗個陣個場面應該几搞笑
四五個人攬住一架kayak......

之後個guide 巡例問我個fd "Are you OK?" ....我個fd竟然答 "No, I'm not OK"
我笑左几日.....

反艇連環圖


玩完激流,又搭番兩個鐘頭車返番KK
沐浴更食之後,又去左食海鮮,正呀
但竟然叫一個蠔餅唔夠,要叫兩個.....我呆左.....

海鮮餐






0 留言:

發佈留言