2010年10月22日星期五

冬遊.張家界、鳳凰 ~ Day 1 香港 → 廣州 → 張家界

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

廣州五羊像



一早火車上深圳,再搭和諧號去廣州,係東站寄存行李,就去上下九步行街食Lunch,順便行左一陣。跟住去白天鵝賓館附近,但個到大裝修緊,乜都睇唔到,即刻轉的士去越秀公園,行上山,去左廣州地標 – 五羊像,影張留念照,就返火車東站攞行李,答車去機場。其實,廣州只係搭單,因為廣州先有機去張家界,所以遊得好hae….

廣州機場比深圳機場大好多同靚好多,Check-in 完就去真功夫食飯,之後上機,個零鐘就去到張家界。一落機超凍,攞完行李,即著番晒帶黎既杉,之後先知原來凍到得一兩度….

但落左機先發覺係香港print 既資料,留左係飛機到!! 仲要俾人當垃圾扔左….
唉…其實呢個旅行程,黑仔既事只係剛剛開始發生….

跟著搭免費大巴出市區,落車例俾人圍,無理,搵的士去青年旅舍。的士佬例牌叫我地唔好去青年旅舍,話有住宿介紹,照舊無理。

去到青年旅舍,第二個壞消息就黎,Reception哥哥話張家界山上早几日太大雪,馬路結冰,由袁家界去天子山既環保車停駛,如果要步行過去既話,需要四至五個小時,換言之,我地今次只可以去其中一邊既景點。呢個消息,完全打亂晒原定既行程,亦將我地既心情打落谷底...Reception哥哥既總結 – 我地黎既時間不對…唉

夜晚去左附近掃街,初嘗湖南的辣。炒飯個位師傅之前係深圳打過几年工,所以聽得明廣東話&廣東式普通話。其實係湖南,好多人都去過廣東打工,都識聽小小廣東話,所以去湖南旅行,唔好以為人地聽唔明我地講咩…

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

0 留言:

發佈留言