2010年10月20日星期三

冬遊.張家界、鳳凰 ~ Day3 張家界→ 鳳凰

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

今日原定行程係去楊家界,再過天子山住一晚,明天才下山,但大雪關係,無環保車去天子山,步行的話要差不多五個鐘,無耐改變計劃,遊覽完楊家界便落山,直接去鳳凰。

一早起身,竟然見到藍天!!快快梳洗,食早餐,趕去青年旅舍附近的望橋台,終於第一次見到張家界的景色,同埋終於明白望橋台是指該觀景台係可以望到天下第一橋!!

跟住起程去楊家界,原本有環保車,但因為大雪關係,環保車停駛,又要自己行過去,行左一個多小時既馬路先到達烏龍寨。

去到烏龍寨後,個天又變得好大霧,乜都睇唔到…。之後,沿途行去天波府,其間d路都几險要,猶其係天波府的觀景台需要行過吊橋、爬梯上,小d膽都未必敢行。天波府呢段路係好值得行,如果天晴的話,我想風景應該會不錯,只可惜我地無緣見到…

去完天波府後,我地又再次行一個多小時的馬路返去青年旅舍,執拾好行季,便準備落山。經過琴日午飯經,我地打死都唔係青年旅舍食飯…沿馬路行返去天下第一橋時,途中睇到一間「老土餐館」,午飯就係到個到搞定了。

但無奈的事又再次發生,我地一出餐館,準備落山時,竟然見到藍天,霧氣已經散了….我地猶疑應唔應該多留一天,但如果多留一天我地又唔知可以去邊,又無車去天子山那邊,楊家界又已經行過,我地又唔想行馬路返去青年旅舍,而山上天氣變幻無常,一陣間又出霧未大鑊…..

結果我地選擇了離開,但直至我地經百龍天梯、環保車去到武陵源的大門,返到張家界市,個天仍然係好藍………

其後,我地一致認同,我地今次應該係「無黎過張家界」的….

返到張家界市,去旅舍執好行李,就趕去火車站座車去吉首。到吉首已經好夜,無去鳳凰的班車,但我地都唔太想留係吉首,決定座的士趕入鳳凰。

跟住,黑仔既事又黎…我地去到鳳凰,即刻俾沱江的景色嚇親,條河乾左塘,水底既綠色海草、垃圾露晒出黎,好核突,同係照片上睇到既境色差好遠…後尾問人,原來上遊水庫做緊工程,截左水…….

己經好夜,搵住宿,搵到間叫金水岸客棧,三人房連望江露台、網線,$90,雖然裝修無咩特色,但房間大、乾淨整齊,值得推介。

望橋台


去烏龍寨路上




天波府


神兵聚會




Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

0 留言:

發佈留言