2010年10月21日星期四

冬遊.張家界、鳳凰 ~ Day2 張家界 (金鞭溪、袁家界)

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

一早起身,係附近食左個shit麵做早餐。跟住搭的士去汽車站搭車去張家界森林公園入口。一落車又例牌被人圍,今次d人係叫我地買d禦寒衣物,我地無買到只係一人買左一隊草鞋,因為我地之前搵左資料,山上行雪地,有草鞋可以防滑。

另外又有個人,叫我地請佢做導遊,因為我地之前商量過唔需要導遊,我地同佢講左几包,佢就跟左我地成三個字先肯離開呢…

之後我地就進入張家界森林公園,沿住金鞭溪遊覽,途中可以由下而上望到張家界既奇石,都几壯觀。可能係冬天枯水期,金鞭溪水量好小,加上淡季,得好小遊人,可以靜靜地欣賞。

步行去到千里相會,望住步行上袁家界既長樓梯,大家一齊淆底,選擇步行去水繞四門,再轉環保車,坐百龍天梯上袁家界。百龍天梯對面就係出名既神兵聚會,可以一邊望住奇景,一路搭lift上,但上到山頂時,就只係見到一陣大霧,神兵聚都消失係迷霧中…。其實之後成日都係咁大霧,乜都睇唔到….

離開天梯,再座環保車去天下第一橋,之後就步行去青年旅舍。其實,正常時間,環保車係可以直接去到青年旅舍,什至係天子山個邊,但因為下大雪,環保車只係去到天下第一橋,其餘既,都要靠自己慢慢行…..如果行左成個鐘先到…唉

去到青年旅舍己經三點,先食午飯,套餐30蚊一位,但只係得青菜,有點被宰既感覺…跟住去左青旅附近既望橋台,乜都睇唔到,只係睇到好大霧…對住咁既天氣,大家都無晒心機,唔想再行,決定打道回旅舍休息算…夜晚係旅舍鬥地主、睇電視過左一晚

金鞭溪




係大自然既鬼斧神工之下,人係几渺小...


金鞭溪 猴子


山上用草鞋


山上很大霧


Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

0 留言:

發佈留言