2010年10月19日星期二

冬遊.張家界、鳳凰 ~ Day4 鳳凰 (山江曲寨)

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

係北京同上海既友人係聽日先黎到鳳凰,我地想等埋佢地先一齊遊覽古城,所以今日我地選擇去鳳凰附近既景點 – 山江苗寨。

經旅館訂好左去山江曲寨的一日團,早上導遊黎接我地,但竟然係帶我地去搭當地的面包班車,同本地人一齊迫!! 乜旅行團唔係應該包車既咩??

其實山江苗寨本身無咩好睇,最特別只係為遊客安排左既表演節目同遊戲,例如民族舞蹈、上刀山等,不過表演的苗族少女,有几個又真係几靚~

係苗寨的民居食完午飯,就係山江曲寨隨處影下相、hae 下、傾下計,晏晝就又座番面包班車迫返去鳳凰~

其實山江曲寨可以唔去,除非留係鳳凰的時間較多… 而且根本無需要跟旅行團,自己座班車去再買飛入場又得,或者自己包車入去都得….我地個導遊跟本成程都無乜點見到佢…

返到鳳凰,沱江仍然乾塘….返酒店休息下,夜晚就係沱江拍攝有名的鳳凰夜景。雖要沱江乾左塘,但係夜色的掩護、死就爛就的構圖,勉強都影到几張較為滿意的照片….

山江苗寨


表現的苗放少女








鳳凰夜景




Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

0 留言:

發佈留言