2010年10月17日星期日

冬遊.張家界、鳳凰 ~ Day 6 鳳凰→ 張家界→ 深圳→ 香港

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

一早起身,都係出露台睇下沱江情況,今日終於有水啦!! 但可惜今日係旅程的最後一日,中午時間我地就要座車返張家界,搭晚機返深圳了….

今日行程係同友人們逛鳳凰,有水的沱江比乾塘的靚好多!! 我地一行5人一齊影左好多相,係鳳凰古城行下走下,好快就到下午了….

走既大家都好依依不捨呢,這次相聚後,都唔知几時先有機會再見呢…

約莫五個小時的車程,回到張家界市,尚有小小時間,就去超市買小手信,同埋去左間叫”湘渝火鍋” 打邊爐,啤酒加火鍋為呢個旅程劃上完美句號。

不過,去機場時發生一個小小插曲,的士司機竟然搏矇唔起標,原本七八蚊既車程,想屈我地三十蚊!! 不過我地趕時間,唔係實同佢玩大佢,擺低廿蚊,唔理佢就走!! 唉,旅程差唔多完,心情放鬆左,就咁中招!!

約12點半返到深圳機場,白牌去黃崗返香港,今次旅程就正式完結了。

後感~謀事在人、成事在天

今次旅程其實都几黑仔,張家界,睇山無山;鳳凰,睇水無水…深深感受到「謀事在人、成事在天」的道理….

其實張家界几靚,好值得去,只係我地唔好彩,天氣差,有機會要去多次呢。但要睇張家界既美,一定要去d一般旅行團唔會去既地方,例如楊家界、天子山老屋場既景點。

至於鳳凰都值得到此一遊既,但預一天到兩天既時間就足夠,當然如果係對沈從文等別有興趣,就可能要預留多d時間了…但晚上虹橋附近的酒吧都几嘈,同古城格格不入呢。

P.S. 打呢段遊記時,剛從川西回來,丹巴的甲居藏寨,才能夠感受到古城應有的味道!!

鳯凰古城






Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6

0 留言:

發佈留言