2009年7月17日星期五

煙花三月下江南~Day1 宏村

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

晚上趕上深圳搭十一點晚機
零晨時份抵達杭州,搭機場巴市到市區(證實機場大巴係會等到最後一班機降落)
再轉的士到杭州明堂國際青年旅舍
因為明天會趕早車去黃山,只選擇了六人床位,每床$40
同房的人就慘,被我地係零晨一點鐘吵醒...SORRY~。

從香港出發一直都趕時間,到杭州先食晚飯,去左旅舍介紹既路邊攤檔。
零晨時份,座係路邊的櫈仔,對住隔離名車展廳,食炒麵、串燒,別有一番風味呢。
返到旅舍,熱水只係到一點鐘...結果仲左一個好精神既凍水涼......

係旅舍訓左三個小時,就趕去杭州西汽車站,搭公車去黃山
不過早上的杭州很美,係西湖邊的南山路,兩旁都種植著柳樹
加上早上的霧氣,整潔的街道,新式的建築物
我同友人都覺得重回杭州時,要慢慢欣賞這個美麗的城市

去黃山屯溪市的五個小時車程,不斷看到路旁的油菜花,開始懷疑專程去婺源看油菜花值得嗎??

去到屯溪市汽車站,例牌被人圍,同友人衝開人群,去到一個清靜地方商討去向
其實行程原定包車遊黃山附近既宏村、西遞,再到山腳湯口鎮住一晚,明天一早上山
網上資料說$200就可以包一天車,同其中一司機講價途中,突然殺出一位人兄用廣東話同我地講"跟他走"

咁我地就跟佢走啦,原來佢係來自廣州,想話俾我地知有公車去宏村、西遞,可以唔駛包車
其實我一早知,但只有去宏村的公車,但無公車由宏村去湯口麻....
同果位廣州人兄商討時,突然又殺出兩名女生,問我地係咪包車,係就一齊併車,但總共五個人點包...??

再傾下時,原來果位廣州人兄計劃留係屯溪市,唔去湯口(早講啦),同埋我同友人都覺得佢KAY KAY地
最後都係放棄果位廣州人兄,搵返兩位女生,一齊包車,遊宏村、西遞!!
一輪講價戰後,結果要$220,香港人既議價能力....係底D...

係車上,認識下同行既兩位女生,一位叫芬,一位叫巧,
兩位都係來自寧波,一個係杭州讀緊醫,一個係上海做緊Big4
同埋發覺黎緊三日既行程一樣,都是準備明天一早上黃山,在山上住一晚。
順理成章,一行四人就結伴遊黃山了。

今次包車既司機是一位老粗,講野大大聲,對面街都聽到,係車廂裏佢一講野真係差唔多耳鳴,但也很率直製造不小笑料。
當佢知道我地會去婺源,就說佢之前車過一個荷蘭遊客去過婺源,話唔值得去,而且今年油菜花開得唔好....令到我地原定既計劃開始動搖
而且佢又話宏村同西遞差唔多,兩個地方門票又貴,去其中一個就可以,結果芬同巧都俾佢打動,變成只遊宏村....

到了宏村,先在村口食午飯。同行的芬和巧很努力跟老闆講價,原來餐牌上既價格,係可以打折...30元既小菜可以講到15元,厲害!!

進了景區,雖然很多遊人呢,但被村口的湖同倒影吸引著,拎住部相機狂影,不過第一次用單反,影出黎既質素很一般呢...

村外的湖








村內的湖


村內的小食


雖然宏村不是很大,但週圍影下相,買下野,就遲過跟司機約定既時間,在村口被佢鬧,話我地無信用遲到,但其實無去西遞都幫佢慳左兩三個鐘啦!!

去到湯口鎮,原本訂左很出名既遊豆腐客棧,但因為只有一間雙人房,所以就四個人一齊出去搵住宿
搵到間叫遊江南客棧,標間$60晚,不過條件就勉強可以接受既...

之後就一齊研究行黃山既行程,打探之下西海大峽谷和天都峰都仲封緊,數天後才重開...
同行既人都好無奈,因為西海大峽谷係黃山既精華
而且我一早都知道,打算將行程掉轉,先去婺源,就可以在西海大峽谷重開時才上黃山...
但無奈友人網上查天氣報告,黃山只有這兩天再天晴,而且誤信他人說西海大峽谷己經重開(其實只開左入大峽谷的一段路),堅持要先去黃山才去婺源
或者,注定我真係要黎多次黃山...

晚上先去購買物資上山,買左必備既杯麵、水、零食、同埋一個可以自己煮熟既飯盒,其實呢d山上都有得賣,不過貴很多呢
之後在住宿處食飯,同巧、芬一齊有講有笑,之後仲係房到玩"拑綿胎"、"非洲話事啤",玩得很開心。
雖然明天要一早起身上黃山,都玩到兩點几先訓呢...

呢次黃山之旅,有巧同芬既相伴,為我地增添左唔小既歡樂呢~~

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

0 留言:

發佈留言