2009年7月13日星期一

煙花三月下江南~Day5 婺源 (月亮灣、江嶺、曉起、江灣、李坑)

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

一早起身,但李舒同娟比我地仲早,結果要佢地等呢

今日會包車走婺源既東線,因為李舒、娟下午就要離開,趕回濟南
所以只會去到江嶺,放棄比較偏遠既慶源

包車既司機,係琴日係清華鎮車我地返紫陽鎮既司傅
回程時,李舒、娟係咁同司機講價,例牌話”我地係學生,沒錢”…雖然我地唔係
相信由佢地出馬,講既價錢應該係最低價了~

首站係月亮灣,係去北線馬路途中既一個景點。
就正如其名字一樣,呢到有几個小島呈月亮既形狀
配合島上油菜花田、柳樹,加上湖中既倒影,景色真的不錯
但要看清楚呢到既景色,就一定要走上馬路旁一段梯級,
步行約十分鐘,去到一個觀景點,就可以睇到整個月亮灣

月亮灣


睇完月亮灣,我地直接去江嶺了。江嶺最出名既就係一望無際既油菜花梯田。
去婺源前,我最期待既地方就係江嶺,而決定去婺源最主要都係因為江嶺...
但今年的油菜花比較稀薄,同照片上看到既厚厚的好唔同,
聽司機講,係因為今年天氣比較凍,油菜花收成比較差呢...
原來係黃山個位司機無扼我地,今年婺源既油菜花真係比較失色
雖然係咁,但江嶺一層一層既梯田仍然好靚,係去婺源必到既地方呢

江嶺




係江嶺玩左一陣,就去下一個景點 - 曉起。
去到曉起村口,己經中午了,係村口其中一間土菜館食晏。
我覺得曉起呢名好靚,好有詩意,所以對曉起都有寄待...
但入村參觀後,只感覺到濃烈既商業味道,完全無詩意可言
而印象最深刻既,只係一條特別開闢既手信街,每一間都賣同一樣既手信....
曉起,真係好令我失望,所以我地只係隨便係村回行左一陣就走,去下個景點 - 江灣。

去婺源之前,上網搵資料,己經知道江灣無咩好睇,只係包左車又路過,順道參觀下。
一如網上既資料,江灣係江澤民既家鄉,所以成條村都是新起...所以無咩好睇
但無可否認,門口新起的祠堂都几壯觀。

江灣






在村隨便行左陣,就出發去最後一個景點 - 李坑。
李坑的遊人很多,因為它很近縣城紫陽鎮,差不多全部旅行團都會黎呢到。
雖然李坑都己經好商業化,但李坑環境比較美,有一條大坑實穿全村,感覺較曉起、江灣。
原本打算係李坑留宿一晚,希望等遊人離開後,在晚上、清晨時間好好感受呢到既環境。
無奈,友人話,呢几日睇農村己經睇夠,想早點回杭州,所以決定返紫陽鎮,睇下有無車可以返杭州

係李坑行左一陣,睇下相,買左几包即製薑糖做手信,就離開了。

李坑




返到紫陽鎮只係三點多,比原定的早了很多。
先去汽車站找車離開,李舒、娟找到車去景德鎮,再轉火車去南京。
而我地亦有長途車出發去上海會停杭州。

李舒、娟既車早我地個多小時先出發,我地係車站依依不捨咁送別左佢地,
就去附近既網吧hae左陣,就上車出發去杭州。

而婺源之旅亦正式結束了。

總括婺源之旅,最值得去既地方係思溪、延村。油菜花季節,江嶺係必去。
至於,清華、李坑亦值得一遊。曉起、江灣就唔去都無捐失呢...

係去杭州車上,剛好隔離一對來自北京既情侶都係去同一間青年旅行,
我地就一齊併車打的了,之後的杭州遊,都撞到佢地几次呢...

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

0 留言:

發佈留言