2009年7月15日星期三

煙花三月下江南~Day3 黃山、屯溪

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

只係訓左几個鐘,零晨三點起床,因為友人想係日出前影星星
係兩隻眼都未打開既狀態下,摸黑行左十五分鐘既樓梯,去到光明頂
冒著嚴寒(應該低過零度),用差唔多凍僵既手,set好架橕,較好角度,第一張試曝30分鐘
剛好曝光左一半,第一隊看日出隊伍到逹,用電筒照左鏡頭一下....
跟住第二、第三隊、第四.....都用電筒照下....結果...星星相變左電筒相....shit!

影唔到星星,等睇日出,結果天光都見唔到太陽
聽人講,有人去左五次黃山都看唔到日出日落
我地第一次己經睇到日落,己經好好運....

早上既黃山雖然無落雪,但係樹葉、樹枝上都結左一層霜
我覺得好靚,好特別

之後返賓館,食早餐,早上去西海大峽谷唯一開放既一段路
沿途可以睇到大峽谷景色,遠看己經很壯觀,很遺憾去唔到呢
我諗,為左西海大峽谷或者睇多次日出日落,都值得黎多次黃山

呢段路一直向下走,脫離左山上既霧,終於可以睇到黃山既真面目
黃山最出名除左雲海、日出,仲有奇松、怪石,今次可以見識埋呢~
最奇特既係黃山松樹,它們都生係懸崖上,係岩石上生長出黎
原來黃山松的根會分泌一種物質,溶解岩石,再吸為養份... 厲害
(有興趣可去呢到睇多d黃山松既介紹 http://baike.baidu.com/view/291598.htm)
到過黃山就會明白咩叫"無處不石,無石不松,無松不奇"!!

奇石、奇松










黃山路


去到步仙橋既一個觀景臺,睇到連綿既山脈
望住封閉左既西海大峽谷既門口輕嘆後,就原路折返白雲賓館

步仙橋


觀景臺


觀景臺看到既景色





封左既西海大峽谷


食完午餐,執拾完行李就步行落山
途中經過鰲魚峰、一線天、迎客松、蓮花峰、天都峰
蓮花峰係黃山最高既峰,但正在封閉休養,而天都峰聽日先重開,所以上唔到

天都峰



因為巧和芬要趕車返杭州,所以我地落山行得快,用接近跑既速度落山
到慈光閣轉公車返湯口鎮,黃山之旅就完結了

係山腳既旅館執拾完行李,就要同巧和芬分道揚鑣,
她們回杭州,我地就去屯溪住一晚,明天趕早走去婺源
雖然我地只係認識了數天,但係一齊玩得好開心呢,佢走既時候真係有d唔捨得

當我地離開旅館既時候,發生左一段小插曲
話說旅館老闆娘知道我地下站會去婺源,就話會幫我地安排車去江西既九江,到時再轉車去婺源
再細問之下,原來個架車係聽朝先開,其實佢只係想我地留係佢旅館住多晚
後來我看地圖,九江去婺源仲遠過黃山去婺源!!好彩我之前有做資料搜集
知道屯溪市大直車去婺源,拒絕左佢既"好意"!!

湯口鎮


搭車去屯溪市途中,我地又認識左兩位女生,叫娟和李舒
佢地參觀完黟懸附近既農村,但無上到黃山,準備去屯溪轉火車去南京,再回山東
但傾傾下,原來佢地對於婺源都好有興趣,結果佢地就改變左行程,同我地一齊遊婺源了~

之後我地一齊搭車去老街,行左一陣,就一齊食晚飯
原來佢地一個來自廣西,一個來自福建,一齊係山東濟南讀書,而家係走堂出黎旅遊呢
做學生真好~

之後我地係老街影下夜景相,佢地就返旅館休息,相約明天早上係公車站再一齊出發

老街夜景




Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

0 留言:

發佈留言