2009年7月14日星期二

煙花三月下江南~Day4 婺源 (延村、思溪、清華)

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

一早起身,搭的士去屯溪汽車站
係汽車站外的街邊檔食早餐,有雲吞、煎餃子,兩個人都只係食左十零蚊
跟住join埋李舒、娟,就搭車去婺源了

約十點多去到婺源紫陽鎮,例牌落車俾人圍,無理到
因為我地要搵住宿先,出左汽車站,見到對面的有間叫"派拉朦"既酒店
入去問下價錢,一論講價,例牌話"我地係學生呢,無錢,便宜一點"
結果$120標間,睇過間房ok,跟住再去第二間酒店問,滿左,就返番黎呢間酒店,不想浪費時間呢

行返去汽車站,搵車搭,預定今日去北線既延村、思溪、清華鎮
過馬路時,有個的士司機係車到拉客,同佢講左陣價唔啱就無理佢,因為覺得汽車站會有更平
點知汽車站只係得摩的,因為驚安全既問題,考慮緊搭唔搭既時候,
突然剛才既的士司機殺左出黎,仲開左個好吸引既價,叫我地搭佢架車...
原來佢將架車泊好,就入左黎搵我地.....見佢咁有誠意同埋價錢又ok....就跟左佢上車

第一站係延村,去到景點門口,一定要買$180既通票,包左大部份婺源既景點
我覺得好貴,同埋我地之後去既景點,好多地方我地都會唔小心咁逃左票
而張通票好先進,要登記手指模,每次入景點都要對手指模...

延村係一個比較破舊既農村,而且遊人不多,十分寧靜
一進村,睇到既係一遍遍農田,而農夫就拖著水牛在耕種,四週都是盛放既油菜花
四處遊覽時,還傳來一陣陣農村獨有的牛糞氣味…
遊覽完婺源後,發覺只有在延村才能真正感受到農村風味,其他的己經變得太商業化
雖然在延村沒有一個特別靚既景點,但我還是很喜愛它的真實

延村
















遊覽完延村,己經差唔多一點多,步行約三十鐘,去另一景點-思溪,
途中經過一個土菜館,隨便食完午飯,就繼續行程了

思溪雖無延村那麼破舊,遊人都比較多,但仍保存著那種農村風味
而且有几個好靚既景點,係明信片上見到既風景,同友人拿起相機,就忍唔住不停咁影
總括黎講,思溪都值得一遊呢

思溪














離開思溪時,係村口搵車去下個景點清華鎮,但只係得摩的
一輪講價後,佢地只係送我地去大馬路,再截車去清華鎮
而且佢地介紹左一個係清華鎮路上既景點 – 長灘
就係咁,第一次搭國內流行既摩托車的士,不過真係有d驚,因為之前聽過好多關於摩的既意外

平安無事去到大馬路,截左經過既農村小巴,每人只需兩蚊
但情況好惡劣,架車勁殘,d座位勁污糟,而且座係後面既大叔不斷咁食煙
我地一真都只係企係到,唔敢座呢。

約十分鐘車程去到長灘,己經有唔小遊人係到影相
呢到既風景几靚,隨手都可以拍到名信片式既相,但可惜有數條電纜橫空架著,影響左個景觀呢…

長灘


之後再截農村小巴去到清華鎮,遊覽出名既彩虹橋
彩虹橋係一座石造橋,好像己經有好耐歷史,但唔係特別靚,只是到此一遊吧

彩虹橋








離開時,發生左一件不幸既事情,我唔小心將部電話跌左落河到…
我正猶疑執唔執既時候,李舒二話不說就除鞋幫我落河執番上黎
神奇地,返番香港,部電話乾左之後,竟然仲用得番!!
真係好多謝李舒呢~

遊覽完彩虹橋,我地就搭車返番紫陽鎮,搵左一間爆滿既餐廳食飯
因為之前几日都無淡好食,呢餐我地準情咁叫,大魚大肉,仲叫埋啤酒
飲左兩杯,大家就咩都講咩都傾,愛情、前途、家人等,

這種旅途上既交流,亦是旅行既一大樂趣呢

Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7

0 留言:

發佈留言