2010年11月30日星期二

初秋.稻城、亞丁 ~ 前言



數年前,已經聽聞稻城、亞丁的名字,深深被其美景吸引

今年,幾經波折,終於可以在最好的季節,探訪這篇嚮往已久的聖地!! 完成數年前的心願!!

然而遺憾的是,直至我離開牛場,央邁勇的頂峰仍然被雲霧纏繞…或者這就是再訪亞丁的最大理由~

行程
Day0 香港→深圳→成都
Day1 成都→康定
Day2 康定→稻城
Day3 稻城 (雄登寺開光、傍河、色拉)
Day4 亞丁 (珍珠海)
Day5 亞丁 (牛奶海、五色海) →稻城
Day6 稻城→新都橋
Day7 新都橋→丹巴 (甲居藏寨)
Day8 丹巴→成都
Day9 成都
Day10 成都→深圳→香港

交通
深圳→成都 21:45深航 $550
成都→深圳 21:40深航 $640

成都→稻城
班車 約$230/人 10:00發車,首日車程8小時停康定,次日06:00發車,約12小時
(不建議,因車太爛,可選擇座早班車去康定,去到再買康定去稻城的班車)

稻城→新都橋
包車 $100/人
特平,因返空車+有人介紹+友人殺價特強,可遇不可求,稻城去康定班車約需$130

新都橋→丹巴 (甲居藏寨)
包車 $500/車 可座7人 (偏貴,據聞最平可$300/車)

丹巴→成都
班車 約$120/人,0620、0630兩班,經康定,車程約10小時

住宿
成都 交通青年旅舍 (純粹因為近新南門車站)

康定 新登巴青年旅舍 (我住既普間有點舊,見到隔離既標間ok)

稻城 稻城媽媽青年旅舍 (強烈推介,前台英子非常好~)

亞丁 沖古寺多吉家 (偷住的,包兩餐,大自然衞生間,無期望所以無失望)

丹巴 甲居藏寨 (係丹巴,一定要住藏寨,感受那份寧靜安逸)

成都 驢友記青年旅舍 (推介,乾淨衛生舒適)

高山反應
第一次去高原,所以做左d關於高反既資料搜集~

我到達高原(我指康定)前2日開始食西藥Diamox(Acetazolamide),250mg早晚各一,之後再食3日,基本上無咩嚴重既高反,只係有小小頭暈頭痛,我諗隻西藥應該有幫助。

但隻西藥有很多副作用,頭一兩日尿頻得好厲害,差唔多一個鐘就要去一次厠所,但之後就無咁密,如果要搭長途車就比較麻煩。後期就開始發麻得較厲害,手指尖同成塊面都會覺得麻,但副作用可能個個人都唔同。但如果呢d副作用換無高反,我覺得係值既!!

紅景天相對無咁多副作用,但未試過唔知work唔work,同埋要預早一個星期開始食。

另外,去高原最好帶埋止痛藥同感冒藥。晚上高反食止痛藥會好訓d,同埋去到高原最怕感冒,感冒+高反好易有肺水腫,有小小感冒積像就要即刻食感冒藥。而且一定要著夠衫,凍親感冒就麻煩了…

不過食止痛藥要小心,如果知道仲要繼續上升海拔就最好唔好食,唔係高反嚴重左都唔知道。


雄登寺.稻城


稻城




夏諾多吉.亞丁


牛奶海.亞丁


甲居藏寨.丹巴


前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

4 留言:

ANNA 說...

好多年前曾經去香格里拉,當時有當地人講,香格里拉已變成一個城市的名字,真正的香格里拉在亞丁、稻城,不過卻始終無緣實地一看。你的相拍得很美~

Freeman 說...

thx~

除左城市名之外,亞丁的日瓦鄉都改左名叫香格里拉鄉...

匿名 說...

你好,我想問問你甚麼時候去稻城嫁,我9月尾出發,是否最佳的時間呢,先謝^^'

Freeman 說...

我十月頭,過左十一黃金周之後去的。
去稻城亞丁,最好應該係十月中旬至十月尾

發佈留言