2010年11月27日星期六

初秋.稻城、亞丁 ~ Day3 稻城 (雄登寺、色拉、傍河)

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

早上起身,第一個高原晚上訓得好好,而且發覺今日天氣變得好好,終於見到藍天白雲!!

座車入稻城個兩日既天氣都好差,係我擔心緊既時候,小貓好有信心咁同我地講,去到稻城天氣一定會好,估唔到真係俾佢講中~

但幸運既小貓,琴晚無著夠衫,感冒了…另外劉濤的高反仍然好厲害,結果今日第一個景點,就係稻城醫院….小貓和劉濤都要吸氧氣同打點滴,無緣去睇雄登寺既開光…

送左佢地去醫院後,餘下四人就去左附近食早餐,返旅舍出發時,遇到一個感覺財大氣粗既人,原來佢就係旅舍既老闆,係廣東人,今日佢地都會去雄登寺。後來先知,稻城好多青年旅舍、酒店,都係外省人開。

雄登寺係稻城東北面的一座山上,我地包左一架面包車,沿之字型既土路上山,途中見到好多藏民都係一家人一齊徒步上山。同車既除左我地之外,仲有兩個旅舍既義工,聽佢地講係旅館做左三個禮拜,都未有機會出去玩呢,同埋佢地好似几唔鍾意個老闆…睇黎做義工都未必係咁開心呢…

去到雄登寺,最先吸引我地,係從山上遠眺既稻城。一遍白色既房子,就建係群山包圍既平原上,加上反映藍天既河流、黃綠色既青楊林…..一切都太靚了

返回雄登寺,己經聚集左好多藏民、旅客,同埋見到好多喇嘛。由於呢次係好隆重既開光大典,好多藏民都盛裝出席。

首先大喇嘛出黎講野,跟住就係d宗教儀式,之後藏民就開始托米大行動,每個人都托著一大袋米上個大殿。有位藏民問我地托唔托,話托完就可以得到祝福,我地試過托上膊頭,真係好重。結果我地驚托到高反,就婉拒了…而家諗返起,應該几大都托,呢d機會未必會再遇到….

之後我地聽到話下午既表演節目 - 跳神、吹奏、服裝表演都取消左,所以就決定離開。但後來聽其他驢友講,原來無取消到,我地俾人fake,錯過左咁難得既機會….

從雄登寺遠眺稻


雄登寺






藏民


藏民小女孩


雄登寺




驢友拍的: 雄登寺藏傳佛教黃教教徒


驢友拍的: 跳神.雄登



中午返到稻城,解決午餐後就出發去傍河、色拉,但劉濤同小貓情況都係麻麻,所以留係旅舍休息,靜姐就同我地一行五人出發了~其實好多人會選擇踩單去傍河、色拉,但因為我地只得一個下午,所以選擇了包車~

網上流傳有名既係「傍河夕照」、「色拉晨霧」,所以我地先去色拉,之後去傍河睇日落。

其實呢兩個地方,我都唔係分得好清楚,只係車去到邊,我就係個到行下影下相。而且傍河、色拉又唔係話真係好靚,不過就有好多可以影相既題材,好似青楊林、小溪、馬、紅黃葉,而且逛得比較悠閒,可以用心咁影下相,所以影到好多滿意既照片~

最後係傍河等日落,但我搵黎搵去都搵唔到一個影日落的好地方,不過日落時都開始好多雲,所以就無咩所謂了。

返到旅舍,劉濤情況仍然唔樂觀,要繼續休息,聽日都未必入到亞丁。反而小貓就無咩事,仲去左探訪藏民家,同d小朋友一齊上山玩,睇番佢d相,小朋友都好天真無邪,玩得好開心呢。

係旅舍閒聊時,Ted兄話女朋友鬧分手,聽日就要趕去上海箍煲,唔去亞丁…佢就係咁,座兩日車入稻城,玩一日,就趕車去香格里拉,再趕飛機….佢好似係黎搭車多過黎玩…

之後,有人用廣東話同我地搭訕,原來佢係澳門人,叫阿奇,話有興趣join埋我地聽日一齊去亞丁,剛好可以替補Ted兄~

晚餐後,小貓建議去Salon洗頭,我地一致贊成,因為自己洗頭好麻煩,好難乾,又驚會感冒~

之後返旅舍確認埋聽日既行程,就早d休息準備聽日期待己久既亞丁之旅,但晚上又覺得有d頭痛、頭暈,驚高反又唔敢沖涼,加埋聽日住沖古寺都無得沖涼,第一次三日無沖涼呢….


色拉、傍河.稻城






















前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

0 留言:

發佈留言