2010年11月24日星期三

初秋.稻城、亞丁 ~ Day6 稻城→新都橋

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

光與影.稻城縣城



秋色.稻城縣城


今日係交通日,早上八點係稻城出發,司機大哥係食早餐既時候,係同行到接左一團同樣返新都橋既遊客。而其中一位司機琴日唔夠訓,請左位槍手黎幫手開車,而槍手係亞丁村某旅舍的老闆,之前開大巴行318國道,佢手車真係無得頂!!

面包車沿S217省道駛向理塘,今日天氣好好,晴空萬里,其中有一段上坡路,路的盡頭即開始下斜,配合著天空的白雲,從路上看,感覺是一條駛向的天空的路,印像好深刻。

通往天空的路


稻城去理塘的路上


過左理塘,轉上318國道,又係無盡的碎石路,而槍手既技術即刻表露無違,佢總可以係眾多碎石中,揀到最唔dun既路駛過,途中換司機時,即刻可以睇到技術既分野。

車駛過雅江時,由於另外一車要稍作修理,所以停車食左遲來既午餐,如果唔係,佢地好似無諗過要食午餐。結果就因為呢一停,我地就困左係一大隊既卡車之中,係灣位到見到前面一排數之不盡既卡車,真係呆左...

(後來,看到國內的紀錄片,原來佢地就係有名既「川藏線汽車兵」,有興趣可以睇: http://v.youku.com/v_show/id_XOTY1MDY4MA==.html )

幸運的是,某個灣位發生交通意外,一大隊既卡車整齊排列係路邊等待,我地既司機一於唔理士兵的阻攔,一次過駛過全部卡車,並且順利通過意外地點!!但之後既車,我地就唔敢想像,聽說在川藏線塞車可以塞好几日,係飢寒交迫之際,商店會乘機宰客,一個杯麵可以賣到$30…

過左個一大隊卡車後,大家心情輕鬆起來,好似小學生去旅行咁,一齊唱歌,哈哈。約晚上六時,到達新都橋。

總括黎講,呢程車比去程舒服多了,一來已經適應左高原,二來全車得五個人,比座大巴舒服多。

到新都橋後,第一件事就係搵住宿,有間藏式民宿,環境不錯,但我地俾「無間隔一字排列踎厠」嚇親,後尾去第二到,揀左間類似酒店式既標間。

一早就聽說新都橋係「攝影天堂」,想像中,新都橋應該係一座好美麗既縣城,但去到只見到爛撻撻、烏煙瘴氣既景況,何來「攝影天堂」??

後來打聽一下先知道,如果「攝影天堂」係指新都橋縣城向康定方向的其中一段路,並非縣城本身,亦即係我地去程時,天未光就走過既一段路... 無奈,我地下一站去丹巴,將會錯過「攝影天堂」這段路呢。

晚上隨便搵個地方搞定晚飯,同另一車人約定好聽日併車去丹巴,係房間玩陣鬥地主,和小貓聊天,矇矓中就訓著左...

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

0 留言:

發佈留言