2010年11月22日星期一

初秋.稻城、亞丁 ~ Day8 丹巴→成都

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

早上五點就起床,搭車去縣城趕六點早車返成都。大巴先沿大渡河一直南下至康定,再次走上318國道,經過沙塵滾滾既瀘定,係天全縣停,食大鑊午飯,到雅安市後就轉上成雅高速,直奔成都。約四點到成都,全程十小時。

到成都車站後,打車去驢友記青年旅舍,初次體驗係成都找的士既難處,行下等下,半個鐘之後先上到的士。

去到旅舍,第一時間沖涼、洗衫,感覺好似重返文明,哈哈。搞掂晒已經晚飯,聯絡上係稻城高反嚴重既劉濤,原來佢地琴日己經到成都,就相約一齊去打邊線爐~

劉濤返到成都後,所有高反既徵狀都無晒,面色變返紅潤,回復生氣勃勃既樣。雖然佢地遲我地一日離開稻城,但佢選擇左同其他人併車,即日由稻城趕到成都,全程約20小時,4點鐘出發,約12點到達成都,比我地仲早一日到成都。

飯後,一齊去左錦里閒逛,之後去埋佢地既夢之旅青年旅舍參觀,但大家都感覺有點不捨,再相約明天一齊食午飯。

0 留言:

發佈留言