2010年11月28日星期日

初秋.稻城、亞丁 ~ Day2 康定→稻城

Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

今日趕六點的早車去稻城,早上四點半就要起床。今天12個小時的車程,加上昨天的八個小時,一共要花20多個小時去稻城!

天都未光,車就開始出發了,係車上大家都好眼訓,昏昏欲睡。離開康定後,車就開始沿之字的公路爬過4298米折子山埡口,大家本來都好眼訓,但沿途的美景實在太靚了,大家都趕著攞相機出黎影相,睡魔已經一掃而空。

翻過折子山後,就到了新都橋,這段路都好靚。係十點半,大巴就停係一個地方俾乘客食午飯,同昨天一樣,大鑊餸、大鑊飯,又貴又唔好食!但今日我地七個人熟絡左,圍埋一齊食,傾下計,都几開心的。只係未食完,司機就催著出發!

過左新都橋後到理塘的路況很差,基本上都係土路,加上大巴司機唔錫車,凹凸位都高速駛過,”登”得好勁,屁股受罪!

沿途風光仍然好靚呢~不過搭班車唔會停,無得影相, 只可以睇,同用心記著....

之後,係新都橋去理塘呢段路,要翻越數過海拔4400米以埡口,分別為4412米的高爾寺山埡口、4659米的剪子灣山及4718米的卡子拉山。係最後翻越卡子拉山口時,可能體力因長途跋涉而下降,同車的人都開始出現不同的高山反應症狀,而我都感覺好暈,呼吸不暢順,而且有想嘔的感覺,但剛好車停下來休息,我下車走一走,呼吸一下新鮮空氣就好左好多。但同車的劉濤高山反應特別厲害,下車嘔完之後,係車上都繼續嘔,而且面青口唇白…睇上去好辛苦呢…

過了卡子拉山後,大巴就到達4014米的世界最高城 – 理塘。小休之後路就又再開始出發,翻過最後4696米的兔兒山埡口及4690米的海子山埡口,就到逹稻城了! 屈指一算,今日總共翻過了六個4200米以上的埡口!!

其實,理塘去稻城的路況好好多,基本上都係柏油路,可能因為稻城發展旅遊關係,路修得較好,而且我覺得呢段路係風景最美的一段,所以我就沒有很大的高山反應了。

路上,大家講起稻城會起緊機場,到時去稻城方便好多,但又有能因為咁,變得更商業化呢....跟住又講話不如去稻城開飯店、旅館,應該會唔錯,總之就九唔搭八亂吹一餐啦....哈哈

巴士大約係六點到逹稻城,我地一行七人就去一早預定好的稻城媽媽青年旅舍。晚飯去左旅舍介紹既川菜館,基本上之後係稻城既午餐同晚餐都係呢到解決,因為平得黎又有水準!!

晚上大家就商議係稻城既行程,我原本打算係明天就直接入亞丁,但最近兩天天氣不好,而且聽日附近既雄登寺有開光儀式,據閒呢d儀式十年難得一遇,而且劉濤的高山反應十分厲害,小貓又有啲感冒發作,最終決定先留一天稻城調整。聽日早上去雄登寺,下午去稻城附近的傍河、色拉,後日才入亞丁!!

返到房間,準備沖涼時,開始覺得有d頭痛頭暈,應該係高反了,即刻唔敢沖涼直接訓覺!! 希望能平安渡過第一個高原晚上…


天都未光,就開始爬折子山~


前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

0 留言:

發佈留言