2010年11月20日星期六

初秋.稻城、亞丁 ~ Day10 成都→深圳→香港

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

是日夜機返深圳,仲有大半日可以係成都閒逛。

係我大力要求下,去左杜甫草堂,其實我對呢類景點都無乜期望,只係我讀過文學,一直都好鍾意杜甫呢個人物,有機會的話,想去睇睇。

之後去左錦里行左陣,就去附近既「藏民一條街」買手信。晚飯我地揀左一間好啲既餐廳同小貓食離別飯。

我地係旅程第一日去稻城既車上,就認識小貓,並且一齊走過往後十日既旅程。有小貓相伴,徐左開心好多之外,最重要係小貓身上,學習到既旅行態度。

小貓好鍾意西藏既文化,而且好尊重藏民,同藏民特別合得來,在沖古寺時,多吉見小貓高反,就免費沖野生紅景天水俾小貓飲。其實去旅行,除左睇風景、食當地既美食之外,都應該多d同當地人文流,認識、了解當地既文化,都係旅行中好重要既一部份。

記得,有一次我同藏民有爭吵,小貓同我講,你去得人地既地方,就應該包容佢地既文化、處事方法,勉強用城市人既一套,代入去當地人,只會係好無益。

其實都几啱,就好似要求藏民,好似香港人處事要快靚正既,根本就無可能。反而多d包容、諒解仲好,自己都會開心的。

而且,經過呢十日既相處,到離別時,特別依依不拾...

向小貓道別後,我地就打車去雙流機場,搭飛機去深圳,離開機場時已經零晨1點。今次,我地嘗試搭330機場大巴去到投資大廈,轉的士去黃崗,唔駛係機場排隊等的的士,又比白牌安全。

係黃崗再搭直通車返屋企,十日既旅程就正式完結了。


後感

第一次入藏區,第一次去所謂既大香格里拉區域。當地雄偉既雪山、驚豔既高山海子、清澈湛藍既天空白雲、加上秋色既點綴,已經深深吸引著我,有點不能自拔。

未來數年既旅行,毫無疑問,將會係再次探訪這個大香格里拉!!


~~~~~~~~~~~~

0 留言:

發佈留言