2010年11月25日星期四

初秋.稻城、亞丁 ~ Day5 亞丁(牛場、牛奶海、五色海)→稻城

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

我地選擇係沖古寺住宿的最大原因,就係想零晨步行上牛場,睇央邁勇的日出,一睹日照金山!!

零晨四點起身準備出發,多吉一早起身為我地準備稀飯做早餐,真好呢!由多吉帶領,一行十多人就出發去牛場了~ 由沖古寺上牛場的一段路好易行,係電瓶車行的水泥路,基本上只係一條路,自己行應該都唔會迷路。但一直都係上斜,加上高原氧氣不夠,都有d辛苦。

行左大概四分三路程,翻過一個小小的埡口,漆黑既夜空,路的盡頭,突然映入眼簾的,就係會發光既央邁勇!! 雖然仲未天光,但雪白既央邁勇,反射月亮光,對比起旁邊既山,顯得特別光,特別雄偉,而且之後既路,基本上都係望住央邁勇步行。這一段路,係整個旅程最深刻既一段!!

行下行下,天就開始光了,但可惜央邁勇的頂峰俾雲霧包圍住,只可以見到山腰部份的日照金山...而且之後成日d雲霧都無散過,係今次旅程既最大遺憾呢...

沿住牛場既棧道行,去到終點就係特種馬售票點,休息一陣,發覺後面既遊客,晨早流流,喘晒氣咁跑住趕過黎,原來佢地要搶住買特種馬馬票!!

見到咁既環境,我地都即刻商量下,要唔要騎馬入牛奶海,我自己就想徏步入去,咁先有feel,但小貓同聲都想騎馬,驚太累,而韓國大叔就豪無猶疑,就話一定係行入去。當我地猶疑緊時候,有一個團隊,一次過買晒餘下既全部馬票,後面趕黎既人都呆左,而我地都唔駛煩,一定要自己行入去~

牛場入珍珠海的途中


去珍珠海既路,開頭係面向央邁勇步行,比較平坦,路況都ok,只係有部份俾馬踐踏過,比較爛。但我係第一次高原徒步,所以都行得好辛苦,走一段路就已經好喘氣,而阿聲既表現更不滯,佢既氣管好似適應唔到高原既冷空氣,反而小貓狀態就最好,仲可以幫我地拎埋行李!!。

之後行近央邁勇之後,就要開始上斜,要翻過央邁勇同仙仍日中間埡口。呢段路,我地走得仲辛苦,上斜行唔夠十步,就要喘氣休息,阿聲仲有點呼吸困難。去到埡口時,d風仲要又凍又勁,差d人都俾佢吹倒。几勁辛苦,我地終於翻過過埡口,看到天藍色既牛奶海,大家都好激動!!如果我地選擇左騎馬,一定感受唔到呢種喜稅~

牛奶海呀!!


係牛奶海影完相之後,下一個目標就係五色海。問下d馬夫,原來係馬站旁邊一個斜坡上面,翻過去就會見到。我二話不說,唔知係邊到黎既力氣,就咁垂直行左上個斜坡,當我一邊下一邊搵路時,突然有一名少女係我側邊輕鬆行過,我先發現原來係有一條小路,緩緩上山,可以唔駛行得咁辛苦!!小貓同阿聲都跟我一齊咁行,結果俾佢地罵左好耐...

去五色海途中,回望既牛奶海好靚,後尾先知,係牛奶海旁邊條斜路回望既牛奶海仲靚!!

這個度角既牛奶海好靚~




几經辛苦,我地終於去到五色海,可能陰天既關係,睇唔到五種顏色,又一遺憾呢。因為要趕住今日返稻城,我地逗留左一陣就要落山。落山既一段路,我開始適應高原既呼吸方法,仲可以越走越快,但小貓同阿聲就唔多掂了...

五色海


大約下午三點,我地返到牛場既起點,計一計我地己經連續行左十個小時,漫長既一天呢...阿聲同小貓都顯得好累。另外,我地原定去完亞丁之後,會去貢嘎西南坡徒步,但阿聲去完牛奶海,知道自己既體力有限,決定放棄去貢嘎... 雖然我一直都好想去貢嘎,但為左共同進退,我唯有選擇放棄...

係牛場既電瓶車有好多遊客等車,等左差唔多一個鐘先上到車,短短15分鐘既車程就去到沖古寺,返多吉家攞行李,見到今晚又有好多人係到住,生意好好呢~

之後騎馬落番去龍同壩,但行落山既韓國大叔話等左我地15分鐘!!!跟住,就搭「環保車」去日瓦鄉,係景區門口會合其他人,併車直接返稻城,約晚上八時返到。

係車上先知道,原來劉濤去到亞丁村情況更加惡劣,出現小小高山肺水腫情況,琴日仲要連夜包車送返去海拔較底既日瓦鄉,否則會有性命危險。好彩既係,日瓦鄉既醫生比稻城的更專業,及時治理下已經無咩大礙,但要繼續留係日瓦鄉休息。

我地聽完,都俾佢情況嚇親,同「鄧」佢唔抵,難得出黎旅遊,但只能夠係醫院渡過...亦都好慶幸自己出發前,做好高山反應既準備。

返到稻城,原定既頁嘎穿越去唔成,就要開始研究下之後既行程,有三個景點可以選擇:
1. 康定木格措
2. 海螺溝
3. 丹巴藏寨

木格措,因為己經睇左牛奶海、五色海,興趣不大。海螺溝,太商業化,同埋睇唔到貢嘎主峰,唔揀。丹巴藏寨,比較休閒,啱晒辛苦完既我地,同埋小貓好熱愛西藏文化,去藏寨住,佢應該會好開心。

之後就要安排交通,剛好旅舍黎左一團人,佢地包既車要返空新都橋,係小貓既超強議價能力,用特平$100/人既價錢去新都橋!!稻城班車去康定已經要$130!!

晚餐同樣去左附近既四川餐廳,這一餐之後大家就應該會分開繼續自己既旅程,雖然只係短短相聚數日,但都覺得有點依依不捨呢。不過旅行就係咁,遇上同路人,同行一會,就要分道揚鑣,雖然唔可以一起走完整個旅程,但都會珍惜大家同行的一刻。

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

0 留言:

發佈留言