2010年11月23日星期二

初秋.稻城、亞丁 ~ Day7 新都橋→丹巴藏寨

前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

一早去附近既餐館,集合另一車人,一起食早餐。結果,因為我地遲左小小,俾佢地其中一人「命令」5分鐘之內要食完...

之後,上車傾左陣計,發覺真係完全唔啱傾。佢地有兩對人,一對係來自廣州既夫婦,一對係東莞打工既情侶/朋友,名已經唔係好記得。小貓既評語係「廣州既睇唔起人、東莞既無文化」,我地都好認同。佢地對司機既態度,好似俾左錢大晒咁,呼呼喝喝,相比我地上一程,同司機有講有笑,差得遠了...
面包車係新都橋開始北上,沿途既景色真的很漂亮,深秋的川西真的太美了!!途中經過塔公,可惜塔公寺在裝修,無緣參觀。之後路況開始變差,沒多久就到達丹巴縣城,先去汽車站買定明天回成都的車票,跟住就去丹巴藏寨。

現在回想起,應該在藏寨多留一兩天,因為在藏寨,可以享受到那份寧靜安逸生活,正是城市人最缺乏的,何必又要急急趕回大城市呢...

新都橋往丹巴路上




在丹巴縣城,沿大渡河北上,駛過之字的山路,就到達丹巴藏寨,在門口處有賣門票的,報上接待的藏寨名稱,面包車就直接駛到藏寨家門前。

安排好住宿好,開始細心欣賞這個。

整個藏寨建在峽谷上,谷底就是有名的大渡河,故峽谷又名「大渡河峽谷」,一座一座的藏寨,就依山而建在峽谷的斜坡上。座在藏寨的陽台上,日間,望到急湍的大渡河在谷底流過;晚上,可以仰望天空的繁星...

當我想得入神時,忽然聽到友人的笑聲,原來佢地係到摘緊水果!!係藏寨入面種左好多水果樹,剛好熟透掉在地上,問過藏寨主人,話可以隨便食,大家就瘋狂咁爬上樹摘水果,哈哈。而且這些水果特別甜,係真正的「有機水果」。細心的小貓仲攞出把摺刀,批皮俾我地食~~有女伴同行,真係好呢~~

食完水果,藏寨就為我地準備好午飯,其中的玉米餅,外脆內軟,仲有香甜的玉米味,超好食呢~

玉米餅!!


食飽後,我地就開始係藏寨附近走走,毫無目的,周圍亂咁行,偶爾遇見當地既藏民,都好友善同我地打招呼。黎到藏寨之後,好像配合當地寧靜的氣氛,我講野都小左,友人們擔心咁問我,係未無得去貢嘎,唔鐘意呢到。

我當然唔係唔鍾意,係好鍾意先啱!!去過「江西婺源」、「湖南鳯凰」、「安徽宏村」,最喜歡的始終係「丹巴藏寨」!!

晚上,食多次超好食既玉米餅,就座係陽台上觀星、曬月光,過一個寧靜既晚上。

P.S. 我其實知道係丹巴有個好出名既景點,叫黨嶺,但相信友人應該無力氣再去,所以都無提出呢個地方呢。

丹巴藏寨










大渡河峽谷




前言 Day0 Day1 Day2 Day3 Day4 Day5 Day6 Day7 Day8 Day9 Day10

0 留言:

發佈留言